13 de març 2010

El futbol i la vida


M'agrada el futbol. Be, a mi m'agrada EL FUTBOL. Amb totes les majúscules que li poseu. M'agrada un bon partit, siga de l'equip que siga, i puc mostrar la meua admiració més extrema per l'equip del meu poble, pel Real Madrid o pel Racing d'Avellaneda, si em mostren alguna cosa més que la famosa frase "el futbol és un esport on juguen 11 contra 11 perseguint una pilota".
Però a més, sóc seguidor del València, i admirador d'un club que és més que un club com és el Barça. Perquè sóc valencià, i al mateix temps m'agrada la coherència en els projectes i les coses ben fetes.
També m'agrada del futbol la traducció que d'ell en podem fer a la vida quotidiana. I l'article al qual vos faig referència a continuació de Vicent Chilet aparegut hui al diari Levante, és tot un exemple. M'agrada el futbol, i a partir de hui, m'agrada el FC United of Manchester.